Pazartesi, Kasım 15, 2010

Karmadan kacis yok!

Son iki gundur oldukca gerginim aslinda. Her sene kurban bayrami geldiginde benzer duygulari yasiyorum. Bugun araba kullanirken yanimdan gecen arabalarda gordugum inek ve koyunlarin caresizligi beni mahvetti. Bu tur manazaralarla karsilasmamak icin daha onceki senelerde hep yurt disina cikarak en azindan bu goruntulerden kaciyordum. Fakat bu sene Istanbul'dayim ve insanlarin can alarak kutladigi bayrami burada gecirmek durumundayim.

Aklima Srila Prabhupada'nin soyledikleri geldi bugun:


"Masum inekler ve diğer hayvanları öldürüyorsunuz fakat doğa intikamını alacaktır. Sadece bekleyin. Zamanı geldiğinde doğa tüm bu ahmakları bir araya toplayacak ve kıyım yapacaktır. Bitti. Kendi aralarında savaşacaklardır; Protestanlar ve Katolikler, Rusya ve Amerika, şu ve bu. Devam ediyor. Neden? Bu doğa yasasıdır. Tit e karşılık tat. “Öldürdün. Şimdi kendini öldür.”

Şrila Prabhupada


Evet, karmadan kacis yoktur. Bugun oldurenler icin yarin her sey tersine donecek ve roller degisecektir. Doga kanunlari mukemmel isler. Her birey kendi eylemlerinden sorumludur.

Sevgilerimle, 

1 yorum:

K. dedi ki...

Merhaba, ben Turkiye'ye yeni tasindim ve Vedik Kulturu ve Hare Krishna ile ilgileniyorum. Bu konudaki aktiviteleri nasil takip edebilirim, bilgilenmem konusunda yardimci olabilir misiniz? Blog'da contact info'dan ulasamadim. Benim blog http://edakivil.blogspot.com/
Sagolun. KIVILCIM